onsdag 23 december 2009

Bobo och hans vänner önskar God Jul!


Idag är det julafton och vi uppe med tuppen. Redan kl 06 ringde klockan men det var iget problem att komma upp eftersom vi däckat kl 21 igår.

Anledningen till den tidiga uppstignigen är att idag skall Tomas klättra upp på Sydney Harbour Bridge, ett spännande äventyr som han har fått i present. Kl 8.15 måste han vara på plats och klättringen börjar 8.35. Malin och Bobo får nöja sig med att titta på.

När klättringen är avklarad kommer vi att ta färjan till Manly Beach och möta upp Stina. Det blir nog lite picnic/grillning på stranden och sedan utgång i Manly ikväll. Resumé av dagen kommer sedan innehållandes bl.a "Dagens Karlsson".

Hoppas att ni har det toppen alla därhemma. En riktigt GOd Jul önskar vi er!

5 kommentarer:

  1. GOD JUL! Det låter minsann som om ni har det lika gott som ni förtjänar! Visst är Australien fantastiskt! :-) Tomas kommer få ett fint diplom och är namnet felstavat så har han bara sig själv att skylla! Om han ny fixade climbpreppen. Det var den jag jobbade med, och hade den fina titeln guest service attendant! Hoppas att TK kommer ihåg vad hans klätterledare heter! Det är nog inte supermånga gamla kollegor kvar, men några guldkorn finns där! Och ni kan ju roa er med en Beez Neez på The Aussie under tiden ni väntar! :-) Manly är inte alls fel att fira jul, och BBQ på stranden är en av huvudingredienserna! Njut och ge varandra en stor varm kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Hej på er alla! Låter verkligen underbart där ni är! Suger i res-tarmen när man läser om ert äventyr. Själv sitter jag på jobbet denna julaftonsmorgon.. Ler stort åt dagens Karlsson och ser fram emot fler inlägg. God jul på er alla, många kramar från Kajsa med familj.

    SvaraRadera
  3. nice.... inte illa med en kall lager eller bitter på Bondi.

    klart jag vill åt min rom och KJ ska hjälpa mig.

    mkt god och rolig jul önskar jag och Anso er där nere.

    kram kram

    SvaraRadera
  4. Låter som det är som vanligt en jobbar Bobo tittar på...:-) Som hemma fast annorlunda...

    Hoppas att ni får en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  5. GOD JUL på er! Låter som att ni har det precis så bra som ni förtjänar :) Ser med spänning fram emot bilder på TKs höjdbravader.

    Take care!

    SvaraRadera